Jumaat, 10 Februari 2012

luahan hati

 hai sume xsabar nk taip entry nie,,,hmm tadi masej degan si die,,cerita tentang kerperluan  kawin kitorg nt...tapi tibe die kate die rndu kat aku..aku dengan die ari2 jumpe tapi  xtahu x penah puas n x jemu pn..mgkin terbatas kot ag  pn jumpe kat kedai aku org tua ramai xde privet  xleh nk mesra,,kang xpsal kena sepak kang....hmm 2 la maksud dugaan pertunangn,.mesej2 punye mesej tibe 1 mesej nie  terusik ati aku,,'jumpe borak  ,,,mesra2 pas kahwin 2 tu xkesah.tapi abang takut  tak dapt sume 2'pelik pulak aku  aku tanye kenape lak takut x cukup duit ke,,,sebab 2 la masalah kami berdua sekarng nie,'xlah la abang ase umo abang pendek la, main duit xde nie mcm2 pk la...'astafirullahalazim jantung aku makin cepat berdegup...ape la merepek die nie... aku bagi la kata semangat biar same susah senang same... boleh tahan lagi airmate nie,,, lepas 2 die nk tido, aku pun siap nk sembahyang time nk amik air sembayang  2 aku teringt kate2 die macam mana kalau kate2 die 2 entah  jadi betul2....aku amik air sembayang cepat2 sembahyang  meleleh airmata aku xter tahan sampai keluar hingus tersedu2 entah tibe aura ape entah buat aku sedih sayu campur2 ,,,aku doa  moga allah panjang kan umor  aku dan orang2 yang aku sayang andai kate  itu terjadi tabahkan hati aku,,baru aku tahu aku memng sayang sangat kat die,,,

3 ulasan:

Pendamba Mawar berkata...

apa ni?sabar la..

eh ajal ni bukan tugas kita..

ttg segmen tu.. adeek entri letak banner..jawab soalan.. thenletak link kat entri tu da

adeek berkata...

hmm...xthu la ttb jd cm org bodoh pkir mcm 2...kt komen la ye ok tq..nt adik blogwalking kt blog kamu...

Firdaus® berkata...

ayooo mesti sebak n takut bila dengar cakap mcm tu..sabar ea..betul apa yg atas2 ni komen..ajal maut di tangan tuhan... hurmm... semoga tabah..

btw jgn lupa follow blog sy ye..thanks =)